Naar Denver Downtown

17 juli 2019 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag was een dagje “citytrippen”. Met bus 43 op twintig minuutjes naar ‘t centrum. En dan veel  stappen bij temperaturen van boven de dertig. 18.000 stappen om precies te zijn. Best wel een zweterige Gelukkig is Denver heel “chill”. Verbazingwekkend hoe rustig, hoe weinig auto’s en hoeveel ruimte. Erg vriendelijke mensen ook. En niet op zijn oppervlakkig Amerikaans. Nee, oprecht behulpzaam. Tof waren de piano’s her en der in de straten. Dankzij ons kent Denver nu ook de primitieve versie van K3’s “Alle kleuren van de regenboog”. Dat Stef spontaan een tiental meter verder ging staan had zeker niks te maken met de kwaliteit van de pianist 🤷‍♀️. Ons restaurant aan het einde van de dag was een voltreffer. Met een top wijnkaart bekroond door Wine Spectator! Dat viel dik En oh ja, Ik vond het kantoor van Deloitte en Tom het Money Museum. Voor Stef was er overall gratis Wifi. Iedereen content 👍

Denver muurschildering bokserDenver DeloitteDenver The Blu Lounge restoDenver Belgian beersDenver Piano

1. Yasmine:
    17 juli 2019
    Oh een fantastische eerste dag dus!