Pagosa Springs Four Miles hike

4 augustus 2019 - Pagosa Springs, Colorado, Verenigde Staten

Pagosa Springs Four Miles hike

Deze foto werd gemaakt op 4 augustus 2019 in Pagosa Springs, Colorado, Verenigde Staten.

1. Marc:
    geen commentaar!

a propos volg je Blauw zwart van uit de Verre Staten? en ben je op de hoogte van de recentste gebeurtenissen?
  2. Hilde:
    5 augustus 2019
    Geen commentaar: ok, daar kunnen we mee leven... een iPhone is geen fototoestel natuurlijk. Het gedacht telt...
    Ja hoor wij volgen de sport! Club goed gestart. Ploegske uit Pede ondanks Vince the Prince en geld van Coeckie een beetje wankel gestart. En wij halen Mignolet binnen! Wij content tot hiertoe. Vooral de manier waarop ziet er goed uit.
    De Verre Staten zijn dankzij de Wifi niet zo ver :-)
  3. Marc:
    5 augustus 2019
    A propos , ik leg de lat voor mezelf dusdanig hoog dat ik bepaalde principes niet over boord kan gooien..... ik mis foto's gemaakt met een fototoestel. Sorry!
  4. Marc:
    5 augustus 2019
    Dan ben je ook op de hoogte van onze Zuid-Afrikaanse fans. Via de sociale media laten zij weten hoe zij denken over het Belgische voetbal nu hun sterspeler voor FCB speelt.

Eén citaat ga ik je niet onthouden: "The more you meet RSC Anderlecht Fans the more you understand why Noah took animals instead of humans".

geniet van je laatste dagen ginder en geluk met de terugvlucht.